Rabobank | Right

LX Design
Compliance training | leercampagne
Opdrachtgever
Rabobank
Doelgroep
18.000 medewerkers van Rabobank wereldwijd
Bureau
TinQwise
Team
TinQwise | Rabobank | Studio Airport: UX/UI design | Jurriaan Hos: illustraties | Willianne Timmer en Syca: development
Mijn rol
Creative lead | UX/UI design
Mijn taken
Concept | Wireframes | UX-design, basisvormgeving | Art-direction | Beeldplan | Testen

Rabobank wilde haar medewerkers wereldwijd in staat stellen weloverwogen beslissingen te nemen door de compliance-regelgeving te begrijpen.

Scope

Het project omvatte een compliance-trainingscampagne met behulp van interactieve one-pagers gericht op risicobewustzijn. De inhoud werd afgestemd op regio, rol en klantinteractie.

Doel

Functionele trainingen die zo zijn ontworpen dat het je raakten herkenbaar is en medewerkers helpt risicovolle situaties in hun dagelijkse taken te identificeren. Dit inzicht stelt hen in staat om binnen de vastgestelde richtlijnen te handelen en zelfstandig de juiste beslissingen te nemen.

Concept

De trainingsmodules zijn ontwikkeld om de cognitieve overbelasting te minimaliseren en de betrokkenheid te maximaliseren. Dit werd bereikt door een ontwerp dat de bedrijfsidentiteit van de Rabobank integreert met een zachtere, meer toegankelijke stijl om emotioneel beter in te kunnen spelen op het gevoel van de gebruiker.

Nauwe samenwerking met de leerspecialisten zorgde voor de afstemming van inhoud, didactiek en gebruikerservaring.

Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #